IQOS Porucha

Čas od času se může stát, že se na vašem IQOS něco porouchá. Jedním z nejčastějších problémů je, že IQOS přestane nabíjet a zároveň začne červeně blikat LED kontrolka. To znamená jediné – něco je špatně. Stává se, že se jedná o závadu, kterou jinak než za pomoci reklamace nevyřešíte, ale občas postačí i jednoduchý restart zařízení v pohodlí domova. Jak tedy zjistit, o jak vážnou závadu se jedná? To si hned řekneme!

Chyba dobíjení je bohužel velmi častou závadou a proto je dobré vědět, jak v takovém případě postupovat. Dejte si však pozor, může se totiž stát, že se vůbec nejedná o tento problém, přestože IQOS bliká červeně. Pokud LED kontrolka při dobíjení bliká namísto bíle červeně, ale IQOS se stále nabíjí, jedná se o signalizaci konce životnosti baterie, kdy je třeba vyměnit baterii, ale nejedná se o žádnou závadu.

Co dělat při poruše?

  • Zkontrolujte, že je holder správně zasunutý do dobíječky. Nikdy ho nezasouvejte násilím.
  • Holder je velmi citlivý na změny teplot a může jednoduše prochladnout. V případě, že je studený, je třeba ho zahřát (např. v dlani).
  • Zkontrolujte, zda se holder při dobíjení nabíjí nebo ne. Může se jednat o vybitou baterii.
  • Zkuste reset jak dobíječky, tak holderu.
  • Očistěte holder i dobíječku od nečistot tak, aby nebyla ani jedna z částí zanesená.
  • Zkuste nějakou dobu počkat (hodinu, den), někdy se stane, že IQOS dostane sám rozum a začne normálně fungovat.
  • Určitě nevkládejte zařízení do mrazáku, jak mnoho lidí radí.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *