Jak jednoduše reklamovat vadný IQOS?

Při jakékoliv koupi IQOSU se dozvíte, že se na něj podle zákona vztahuje dvouletá záruka, kterou můžete využít v podstatě na jakýkoliv problém. Nikdo vzniklé problémy či škody příliš nezkoumá a Vaše zařízení Vám vymění za nové na počkání. Reklamace je tak naprosto bezproblémová, asi si je společnost vědoma plošné závislosti lidí na jejich zařízeních a za každou cenu to tak chce udržet a zařízení Vám vymění po pouhém telefonickém posouzení jejího vzniku a příčiny.

Do září 2018 byl způsob, jakým jste mohli IQOS zařízení reklamovat, naprosto jednoduchý a rychlý, postupy se však změnili a nyní Vám tento proces zabere o něco více času. V zásadě se jedná o to, že při vzniku problému, musíte závadu oznámit na „Centru zákaznické péče,“ odkud se Vám dostane originálního SMS kódu, se kterým Vás pošlou na konkrétní prodejní místo. Zařízení Vám zde bude na místě vyměněno kus za kus. Právě díky tomu, že je závada posouzena kompetentními pracovníky zákaznického centra a samotná obsluha servisního místa už nemusí o vadě rozhodovat, se může významně rozšířit počet servisních míst, kde Vám IQOS vymění, jsou to například trafiky GECO, čerpací stanice MOL nebo provozovny PEAL.

Způsoby převzetí nového zařízení:

  1. Vyberete si pro Vás nejvhodnější servisní místo – přednostně se doporučují IQOS Store nebo pop-up stánky v nákupních centrech, kde SMS kód nepotřebujete. Na čerpací stanice nebo do trafik musíte s kódem.
  2. Necháte si ho zaslat kurýrem až domů – ten výměnou převezme vadný kus.
  3. Zařízení vyměníte u svého IQOS partnera za nové.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *