Registrace či odpárování zařízení IQOS? Jak jednoduché!

U každého zařízení se doporučuje si ho zaregistrovat a spárovat se svým zákaznickým účtem IQOS. Lze toho využít, i pokud jste své zařízení koupili z bazaru nebo z druhé ruky a má to mnoho možná nečekaných výhod.

Pokud jste si zrovna zakoupili své první zařízení IQOS a bylo to v pop-up stánku či u IQOS partnera, nemusíte vůbec nic řešit, protože Vám již prodejcem byl zákaznický účet vytvořen, zařízení registrováno a všechny údaje zaslány na e-mail. Pokud je však právě zakoupený IQOS již Vaším několikátým v pořadí, vyplatí se Vám si přečíst náš stručný a jednoduchý návod, jak si další zařízení bez problémů přihlásit. Jak na to?

  1. Otevřete svůj účet na oficiálním webu IQOS
  2. Přihlaste se ke svému účtu
  3. Klikněte na ikonu uživatele
  4. Najdete zde výrobní čísla svých zařízení – vždy dvě – pro holder a nabíječku
  5. Stisknutím „Přidat další zařízení“ ho registrujete
  6. Do políčka zapište výrobní číslo – dvanáctimístný kod sady nebo jednotlivě kod holderu a nabíječky

Kde najdete výrobní kody?

  • Dvanáctimístný výrobní kod sady se nachází na krabici od zařízení
  • U holderu je kod skrytý pod krytkou cigaretové náplně
  • U dobíječky naleznete kod na boční straně

Jak na to při koupi z druhé ruky?

V první řadě je nutné podotknout, že každé zařízení může být připojeno pouze k jednomu účtu. Proto pokud jste ho zakoupili z druhé ruky, je potřeba ho nejdříve z původního účtu odpárovat. To musí udělat původní majitel a to pouze stisknutím tlačítka „Smazat zařízení“. Vy už pak postupujete dle výše zmíněného návodu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *