Registrace či odpárování zařízení IQOS? Jak jednoduché!
U každého zařízení se doporučuje si ho zaregistrovat a spárovat se svým zákaznickým účtem IQOS. Lze toho využít, i pokud jste své zařízení koupili z bazaru nebo z druhé ruky a má to mnoho možná nečekaných výhod.
Pokud jste si zrovna zakoupili své první zařízení IQOS a bylo to v pop-up stánku či u IQOS partnera, nemusíte vůbec nic řešit, protože Vám již prodejcem byl zákaznický účet vytvořen, zařízení registrováno a všechny údaje zaslány na e-mail. Pokud je však právě zakoupený IQOS již Vaším několikátým v pořadí, vyplatí se Vám si přečíst náš stručný a jednoduchý návod, jak si další zařízení bez problémů přihlásit. Jak na to?
- Otevřete svůj účet na oficiálním webu IQOS
- Přihlaste se ke svému účtu
- Klikněte na ikonu uživatele
- Najdete zde výrobní čísla svých zařízení – vždy dvě – pro holder a nabíječku
- Stisknutím „Přidat další zařízení“ ho registrujete
- Do políčka zapište výrobní číslo – dvanáctimístný kod sady nebo jednotlivě kod holderu a nabíječky
Kde najdete výrobní kody?
- Dvanáctimístný výrobní kod sady se nachází na krabici od zařízení
- U holderu je kod skrytý pod krytkou cigaretové náplně
- U dobíječky naleznete kod na boční straně
Jak na to při koupi z druhé ruky?
V první řadě je nutné podotknout, že každé zařízení může být připojeno pouze k jednomu účtu. Proto pokud jste ho zakoupili z druhé ruky, je potřeba ho nejdříve z původního účtu odpárovat. To musí udělat původní majitel a to pouze stisknutím tlačítka „Smazat zařízení“. Vy už pak postupujete dle výše zmíněného návodu.